14 Aralık 2010 Salı

MEYRA-CİHANGİR


Bütün kızlar toplandık ! Meyra’da !

Bi yerde okumuştum, yanlış olmasın ama Elif Şafak yazmış olabilir. Arkadaşlar kendi seçtiğimiz kardeşlerdir diyordu..Oldukça doğru olduğunu düşündüğümü önden belirtmek istedim.

Neyse işte bu kardeşlerden birinin doğum günüydü geçen hafta. Yaş da artık 30 olunca öyle çılgın eğlenceli doğum günleri kutlanmıyor; bir de 0 derecelik İstanbulun nemli ısıran soğugunda. Ama buzz gibi havaya rağmen (arkadaş hatrına çiğ tavuk yenirmiş) plan yaptık ve çıktık. Coğrafi konum olarak Cihangir seçildi benim tarafımdan; ve mekan olarak da Meyra.

  
Burası Cihangirin eski piyasa ve en popüler mekanlarından Leylanın yerinde açılmış; ki hala aynı olduğunu söylemek mümkün. Neden burası seçildi ? Çünkü email listesinde 12 kadın vardı ! Kadınlara bi şey beğendirmek zor ; hem güzel mekan, hem güzel yemek, hem de dedikodu yapılabilecek bir mekan olmalı. Aslında Meyra’da ortam oldukça nezih gerçekten ve bu saydıklarımızın hepsine uygun.. Bu kadar çok artıyı toplayınca kendinde ; cihangir entelektüel camiasından da bir çok kişinin tercihi oluyor aynı zamanda.

Mekanın yüksek tavanı ve ortasındaki bar da geçekten çok havalı; ister burada bi şeyler yiyip içebiliyorsunuz yada isterseniz masada. Ben bi dahaki sefere bar tercih edicem sanırım J Yemeklere gelirsek ; mekanda hamburgerden makarnaya, et ve tavuk yemeklerine bir çok alternatif var seçecek. Ben yoğurt soslu bir kırmızı et tercih ettim; oldukça başarılıydı. Fiyat da tabiki yediğiniz içtiğinize göre değişkenlik gösterir ancak standart bir yemek + 2 içecek 35-50 civarında.



Meyra’ya yine olsa yine giderim ! Bir de burası geç kahvaltı yapmak için de çok uygun; sonuçta günün her saati vakit geçirilebilecek bir yer.

Ama birkaç öneri : haftasonu akşam gidiyorsanız rezarvasyon yaptırın, eğer planlı hareket ediyorsanız. Bir de cimri insanlarla arkadaşlık etmeyin J







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder