25 Ocak 2011 Salı

CEM YLMZ FUNDAMENTAL

Cem Yılmaz sessiz sedasız hemen Av mevsiminde yakaladığı yoğun ilgileden sonra ,yeni stand up gösterisi CEM YLMZ  FUNDAMENTAL başladı. Sessiz sedasız diyorum çünkü ben öncesinde basında yeni stand up başlayacağı hakkında hiçbir bilgi okumadım.Bi gün sıkıntıdan Biletix'e  girince yeni stand up gösterisine başladığını öğrendim, tabi hemen biletler alındı.
O güne kadar da basında çıkan spolier yazılar nede ekşi sözlükten hiçbir yorumu okumadım.
18 ocak'ta TİM Maslak'a giden yolda İstanbul trafiği değil baris bi 'Cem Yılmaz trafiği' vardı.
Cem Yılmaz yeni stand up gösterisinde biraz küfürbaz , çok rahat rahat küfrediyor, Her hitap başlangıçına küfürle başlıyor diyelim...Ben açıkcası hiç rahatsız olmadım.Mizahın içinde bol olan birşey ama bizimle gelen arkadaşlardan rahatsız olanlardan olmadı değil.
Tabiki burda yapılan esprileri alt alta yazmayacağım.Cem Yılmaz teknoloji , facebook ve twitter ilgili espriler yapması insanların hoşuna gidiyor. Ama facebook ,twitter hafife alarak buraların çoğu matina işleri için demesi biraz soru işareti?
Neticede Cem Yılmaz twitterda var ama sadece promosyon ve bilet satışalarını tanıtmak için kullanıyor.Manita işleri için kullanmakk istiyorsanda buyur kullan yani?
Diğer bi konuda  Kuantum ile de oldukça dalga geçiyor ama Cem Yılmaz zamanında Kuantum Allahını yapmış.Leman Kültür merkezinde sahneye çıkarken ,ordaki insanlara 'Cem Yılmaz'ı tanıyormusunuz?' diye sormuş ve herkes 'hayır, hayır tanımıyorum' demiş.Bu videoyu kaydedip saklamış.Bu bi gün meşhur olacağının herkesin senin adını bileceğinin 'kendini o fotoğraf karesinin içinde görebildiğinin işaretidir'. Bunada Kuantumda canlandırma denir.
Seyirci kitlesinde de ilginç kadınlar vardı. Hemen yanımızda oturan orta yaşlı bi kadın ''' aaaa sapık ha haaaaa'diye kahkaha atıyordu. Önümüzde de saçını Emine Beder gibi bağlamış bi kadın onun yanında herhalde babası gibi adam vardı belli çekindiği yanında rahat rahat gülemediği biri, Cem Yılmaz yaptığı müstehcen esprilere çaktırmadan gülücem derken kadıncağız az kalsın boğuluyordu.

Biz kadınlar gerçekten tuaf yaratıklarız stand up öncesi girdiğim kadınlar tuvaletinde; aynaların önü silme  kadın doluydu kimi ruj sürüyor, kimi yüzünü pudralıyor, kimi allık sürüyor, saçını tarayan bile vardı.Aynaya bakmak isteyen birinin Hidayet Türkoğlu kadar boyu olması lazım .Nedir bu hazırlık Cem Yılmaz sizi mi görücek? Sevgiliniz kocanız desem zaten iki dakka sonra ortam kapkaranlık olacak! Kim senin rujunu görücek? Zavallı adamlarda kadınlar tuvaletinin  kapısına bön bön bakarak bekliyorlar..
Tabii Cem Yılmaz'ın  kadınlar tuvaletinde kendisi için yapılan bu 'make up'  hazırlıktan haberi bile olduğunu zannetmiyorum!
Son olarak şunu söylüyorum bilet bulursanız gidin bulamazsanız dert etmeyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder