9 Ağustos 2011 Salı

ama şimdi kim bakacak yüzüme güzelmişim gibi sanki:(((


 Ankara'da  her yerde kardelen şarkısı çalıyordu. yıl 1998... bu şarkıdan başka birde ohh papatyayı biliyoruz. bi arkadaş gidip albümünü alıyor yurtda herkes elinde geziyor walkmanlerde kaseti dinliyoruz, 20 kasım 1998 saklıkent konserinde şarkılara eşlik edebilmek için...İşte bileti aşağıda ...özenle o günden bugüne sakladım...

upuzun bi yol bizimkisi 1998'in Ankara'sın da başlayan ve bugünlere gelen ve devam edecek...

yazdığın mektuplarda o kadar iyi anlıyorumki seni, bu seneki konserlerinde 18- 19 yaşlarındaki gençlerin çoğunluğunu görünce, kendini yeni kuşaklara çok iyi sevdirdiğinini düşündüm.yine bu sene olan  ücretsiz lise konserleri, diyodum bu adam neden bu kadar didiniyor , meğer varmış bi derdi gitmek istiyormuş!!!
'İnsanlık Halleri' albümünün çıktığı sene senfoni konserinde harbiye açık havada çoban yıldızı söyledikten sonra yeni albüm bu sefer bu kadarını yapabildik demiştin... devamlı eski şarkılarını isteyen hayranlarına!!!
kafam öyle karışık  kendi adıma üzüntülü senin adına mutlu ki...

galiba konserlerin tam ortasında seyirci ile tek başına kaldığın, bi gitarla bize söylettiğin 'İstanbul'da sonbahar' aramızda veda duasıymış , bizi yanaklarımzıdan öpüp gidiyorsun...



kara kavruk zayıf adam, seni hep çok sevdim, konserinde hafifçe elini şaçına atışını ,kablolu mikrofunu elinde delice sallayışını, konserlerde hiç konuşmamanı ,şarkılarla beni büyütmeni, kocaman bi kadın yapmanı hep çok sevdim ve seveceğim....

o kadar çok şey anlatmak bi o kadarda anlatmamak istiyorum ki... en iyisi susmak...

ama şimdi kim bakacak yüzüme güzelmişim gibi sanki:(((







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder