11 Kasım 2011 Cuma

TEFLON TENCERE CAM KAPAK-THE BEGINNERS

75 yaşında ki babanızın annenizin ölümünden sonra gay olduğunu açıklarsa ne yaparsınız, herhalde onu çok sevdiğim için Ewan Mcgregor'ın  yaptığı yapar onun yanında olurum.Aslında filmde ben buna hiç takılmadım...Dünyada bir sürü gizli gay var... ama yazık Oliver benim gibi geniş biri değil filmde hep mutsuz hep bir karanlık mood içinde, annesi babasının 44 yıl evli kalmalarının kendi yüzünden olduğunu düşünüyor ve mutsuz.

Oliver'n 75 yaşında gayliğini aktif yaşayacağını açıklayan babası gazete ilanıyla kendine bir sevgili buluyor ama sonunda kanser olup ölüyor..


 Oliver'a  yalnız bıakıldığında ağlayan babasının köpeği Arthur kalıyor. Öyle tatlı öyle hüzünlü bir yüz ifadesi varki, başrolden birinde benim için o oynuyor! Arthur ve Oliver birbirlerinin yanlızlığında yaşamaya başlıyorlar.

Tabi arkadaşlar hemen devreye giriyorlar neticede Oliver'da boru değil koskoca 'Evan Mcgregor' onu bi kostümlü partiye götürüyorlar. Oliver Freud kostümü giymiş kanepe yatan biriyle dalga geçiyor dertlerini dinliyor sonra kanepe boşalınca hop sarışın bir hatun yatıyor kanepeye...hatun ses tellerinde bir sorun var konuşamıyor yazarak anlaşıyorlar falan tabii bu işe gizem katıyor  bizim Oliver'dan hiç beklemezsin kızın defterine telefonunu yazıyor, Arthur'u alıyor partiden çıkıyor. Ulennn!!  bikaç gün sonra ara dimi adamı sesin çıkmıyor, kız iki dakika sonra Oliver'ı arıyor... bak sen Hatun'a hem sesin çıkmıyor hem aşne vişne dertindesin.Benim başıma böyle birşey gelse aman derim beni yollu zannetmesin bi hafta sonra arayım o zamanda adam seni tanımaz, abuk sabuk kendini hatırlatmaya çalışırsın...böyle durumlarda arayı soğtmamak lazım!!! Sonra ikisi aslında birbirleri için yaratıldıklarını fark ediyorlar ikisininde babası ile sorunları var. Anlayacağınız deli deliyi uzaktan tanır,  teflon tencere cam kapak uyumu kadar birbirlerine yakışıyorlar... Filmin sonunda aa bunlar ayrılmasın Arthur hiç ölmesin diyorsun...Filmin hepsini anlatmayayım neticede güzel bir film İMDB puanı'da 7.4...




Filmde asıl benim hoşuma giden şey birçok olayı yılına göre fotolarla anlatıyorlar ordan çorlayıp kendime hayatıma uydurmak istedim...

 Biz tanışdığımızda Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'dı... YIL 2011
Bulutlar böyle gözüküyordu:)))) 


Evcil hayvanlar böyle sevimli ama müşkülpesent...


Ugg hala modaydı ve kadınlar hal aUgg giyiyordu...



Van'da deprem olmuştu:(((


Ben,  İstanbul
 Ankara'da yaşamıştım
 ama ikimizde hayatının bir döneminde Londra'da yaşamıştı..


Şimdi ne olacak bilmiyorum umarım bizde teflon tencere ve cam kapak kadar uyumlu oluruz:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder